3 Sene önce 50k TL'ye aldığım aracı geçen sene 100K TL'ye sattım.

Arkadaşlarım büyük kar ettiğimi söylerken dolar bazında aslında kafa kafayaydım.

Ben şanslıydım, dolar hesabıyla zararda olan kesim daha büyük bir kitleyi oluşturuyor.

İşin özeti 1 aydan daha uzun sürede araba al - sat yaparak kar ettiğini düşünen ( meslek olarak bunu yapmayan ) kitlenin satın alma ve satış noktasında dolar hesabı yapmasını tavsiye ederim.