TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözünü seveyim dün 2023 te yollarda olacak denilen yerli aracımızın ortak firmalarından biri çekildi. ve açıklama yaptı 2023 hayal diye ):
Ama 2022 sonunda banttan inecekmiş xD fabrika da bitecek