Bana göre haklısınız hocam haydi %3-5 zam olsa bir nebze yansımama ihtimali olur ama esnafın bile kanunen %20 kar payı üzerinden çalışıldığı düşünülürse %15 zammın bir şekilde hizmet alanlara fiyat artışı olarak yansıması gerekmekte yoksa bu işleri yapanlar nasıl kazanç sağlasınlar.
Aynen dediğiniz gibi, firmalar zaten düşük farkları kimseye yansıtmamak adına uğraşıyor. Ama ilgili rakamlar tölere edilebilir değerler değil. Hizmet sürekliliğinin gerçek anlamda sağlanması için firma bunu yansıtmak zorunda.