Bana göre haklısınız hocam haydi %3-5 zam olsa bir nebze yansımama ihtimali olur ama esnafın bile kanunen %20 kar payı üzerinden çalışıldığı düşünülürse %15 zammın bir şekilde hizmet alanlara fiyat artışı olarak yansıması gerekmekte yoksa bu işleri yapanlar nasıl kazanç sağlasınlar.