Merhabalar,
Sektörde barındırma ve maliyetlerdeki ana gider olan ELEKTİRİK / ENERJİ ne yazık ki 1 Temmuz 2021 itibarı ile %15 oranında artış sağladı. Bu da ne yazık ki genel olarak co-location , barındırma ve sunucu - hosting hizmetlerine yansıtılmak zorunda kalacaktır.
Bazı müşteri kesimlerinin bu durumu bizim yada firmaların genel politikası ile zam yapıldığını düşünüyorlar. %15 oranındaki bu zam sadece bize değil tüm enerji tüketim guruplarına yansıtıldı. Sektörün en önemli gider kalemi olan bu zam maliyetlerde ciddi değişikliklere sebep olmaktadır.
Üzüntü ile söylemek isterim ki her geçen gün bu artışlar ilgili söktörümüz ile alakalıda ciddi maliyet değişikliklerine sebep olmaktadır.
Umarım uzunca süredir hiç olmayan indirimli günler gelirde bizde bu hizmetlere bunu yansıtabiliriz.