YenerK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dell İnspiron 7501 kullanıyorum Developer hesabıyla geçtim gayet memnunum. Ayarlar kısmı Ubuntuya benzemiş genel olarak daha işlevsel bir tasarım olmuş çok daha hızlı bir şekilde kullanıyorum cihazı.
Developer hesabı ile TPM olmadan da geçmek mümkün mü hocam?