OpenBSD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam desktop durumunu bilmiyorum hiç desktop da çalışmadım ben Linux kullandığımdan
kusuruma bakma bu durumda size yardımcı olamayacağım
Önemli değil hocam, ilginiz için teşekkürler.