Yıllardır sadece hobi olarak tokenlar ve coinler ile ilgileniyorum. Sadece hobi ve gelir elde ediyorum. Son zamanlarda yatırım yapmayı bıraktım. Sadece tokenlar üzerinden anlaşmalar ile ufak paralar kazanıyorum.

Son zamanlarda insanlar kafayı yemiş durumda. İnsanların bilinçsiz yatırımları ve herkese tavsiye vermeleri. Cidden para insanı bozuyor. 10 dolar 20 dolar kazanan YouTube a videolar vs yüklemeye başladı. Ortalık scam proje dolu. Herkes rugpull yapıp kaçıyor. İnsanlar da buna umut bağlıyor. Bunların bu kadar populerlesmesi güzel ama bakkalın bile şunu aldım şu kadar kar ettim sende al diyip bazılarını batağa düşürmesi durumuna geldi olay.


Ben artık etrafımdaki konuşmalardan rahatsız olmaya başladım. Herkes kendini Adam Smith ilan etmiş durumda.

Cidden bu durumdan ruhsal olarak sıkılmış durumdayım. Benzerini yaşayan var mı?