Hocam hazır böyle bir konu açılmışken aşağıya bir alıntı bırakayım.
Alıntı
Yolda yürürken bir kızdan hoşlandım. 50 TL'ye numaramı yazıp "Sizden düştü" dedim. Kızın umurunda olmadı. O parayla döner almış, dönerci sabaha kadar "bebeğim döner nasıldı" diye mesaj atıyor. Deliricem.
Hocam bence bu aşk işlerinden uzak durun yanlız yaşamak daha güzel. Sonra bi ton dert. Ayrıca Hz.Muhammed (S.A.V) efendimiz şöyle buyuruyor:
Alıntı
Yabancı bir erkek ile bir kadın baş başa kalırsa 3.leri şeytandır.
Burayı okumanızı tavsiye ederim.