İçinde kalacağına iletişime geç gitsin olumlu olursa belki hayatının kalanını geçireceğin kadını bulmuş olursun, olumsuz olursa tecrübe edinmiş olursun. Hayat bir şeyleri ertelemeye gelmiyor maalesef

Yine bir gün kafeye gidip sipariş verdiğinde aynı durumu (göz göze gelme) yaşayacak olursan sipariş verirken daha samimi fakat çizgiyi aşmayacak cümleler kullanarak sohbete girebilirsin, ardından bir kaç kez daha gittiğinde sohbetiniz ilerlemiş ve görüşmeye başlamış bile olabilirsiniz. Olur inşallah diyelim