Kullanıcı adınızı ve mailinizi gizliyecekseniz neden foto eklediniz hocam ?
altta belirtilen mail size ait kullanıcı adı size ait
👍
Bizde de bu kadarsınız sorun sizin cache de olabilir..
Evet gizlemeye çaliştim ancak sayfa altında ki yaziyi kapatmayi unutmuşum, görmemişim siz de durumdan faydalanip yardimcı oluyor gibi görünerek bi güzel ifşalamışsınız.
Üzerine bir de "gizli olacaksanız neden foto eklediniz " diye hesap soruyorsunuz.
Ben de bu tavrınızı cahilliğinize veriyor, konuyu kapatıyorum.Profil bilgilerimi mesajinizdan siliniz yoksa report edicem.