Beta bitmeden geçmeyi düşünmüyorum. En son windows 10 formatımı 2,5 yıl önce harddisk değiştirdiğimde atmıştım. Sürekli güncelleme geldiği için problem yaratmıyor her özellik geliyor.
Hatalarla karşılaşıp tekrar tekrar kurulum yapmak istemiyorum.