amme hizmeti:
İyi forumlar arkadaşlar. paribuya bir miktar para attım ve parayı btc ye çevirdim. %75’ini bir arkadaşa %25’ini ise başka bir arkadaşa yolladım. onlar btc numaralarını bana gönderdiler. Btc’yi doğru gönderdiğime de eminim, para hesabımdan çıkmış. onaylandı yazıyor ama arkadaşlardan birine %25’in sadece küçük bir kısmı gitmiş, eksik yani. diğerine ise hiç gitmemiş ne yapmam gerek bu durumda? yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim.