umarım tatiliniz ziyan olmaz, fakat dışardan biri olarak söylüyorum. ben olsaydım bayramdan sonrasına erteleme şansım olsa ertelerdim. Riske etmemek amacıyla. Bu arada iyi yolculuklar.
İran ile bağlantılı bir arkadaş bulabilsem süper olucak, covid sebebiyle uçak biletleri sorunsuz açığa alınabiliyor. Eğer tatsız geçecekse bu seçeneği kullanacağım artıkt yapacak bir şey yok. Yorumunuz için teşekkür ederim