17 Temmuz da turistik amaçlı İrana gideceğim, uçak biletimi satın aldım fakat aklıma kurban bayramı olduğu yeni geldi. İran da kurban bayramın da şeriat dolayısıyla bir kısıtlama oluyor mu ? Müzeler, kafeler yada başka bir turistik aktivitenin kapalı olma durumu var mı ? Devletin kısıtlandığı yada bayram sebebiyle halkın kendi dükkanını açmama gibi şeyler oluyor mu ?
Kısaca İrana kurban bayramında gitmeli miyim yoksa ertelemeli miyim
umarım tatiliniz ziyan olmaz, fakat dışardan biri olarak söylüyorum. ben olsaydım bayramdan sonrasına erteleme şansım olsa ertelerdim. Riske etmemek amacıyla. Bu arada iyi yolculuklar.