17 Temmuz da turistik amaçlı İran’a gideceğim, uçak biletimi satın aldım fakat aklıma kurban bayramı olduğu yeni geldi. İran da kurban bayramın da şeriat dolayısıyla bir kısıtlama oluyor mu ? Müzeler, kafeler yada başka bir turistik aktivitenin kapalı olma durumu var mı ? Devletin kısıtlandığı yada bayram sebebiyle halkın kendi dükkanını açmama gibi şeyler oluyor mu ?
Kısaca İran’a kurban bayramında gitmeli miyim yoksa ertelemeli miyim