Yürümeyi göze alan düşmekten Korkmaz diyelim hocalarım zaten büyük iş olduğunu bildiğimiz için büyük fiyat çıkaracağına da hazırız tek sorun firmayı bulmak o da r10 güvencesi ile olursa iyi olur