mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son özellik sunucuya yük bindirir, ve tıklamayacak kişinin tarayıcısınıda zorlar
o yüzden 200-300 milisaniye bekleme olayı var. insan genelde açacağı linklerin üzerinde tutuyor mouse u, sayfa düzeninin her noktası linklerle dolu değilse pek de sorun yaratmaz gibi benim temamda öyle bi yoğunluk yok. oralar site sahiplerinin kendi isteğine kalmış artık zaten belirttim konuda