Tosuncuğun açıkcası yaptığı sistem çok mantıklı yani kendisi ortaya bir şey koymadan para kazanıyor hayvanları zaten üyeleri satın alıyor ve kendisi o hayvanların yüzde bilmem kaçına sahip oluyor.
Bunların sütünü mütünü satıp para kazanıyor yatırımları zaten üyeleri yapıyor.
Satılan 1 lt süt örneğin 3.5 TL ise 25 kuruşunu her bir litreden kendisi kazanıyordu.
Kaçıp gitmesi çok mantıksız geliyor bana 2 milyar çok düşük bir miktar böyle bir sistem için kaçıp gitmeseydi eminim ki şuanda elinde oynadığı paranın haddi hesabı yok ayrıyetten kalıbımı basıyorum ki halk başkan bile olmasını bile olması isterdi..
Ya dalga geçiyorsunuz ya da siz Tosuncuğun ne yaptığını hiç anlamamışsınız.