Gözaltına alınması gerçekten trajikomik bir durum ama ülkenin cumhurbaşkanına saçmalıyorsun denmez. Laf etmesini de bilmek lazım. Karşındaki kişi saçmalıyor olsa bile ülkenin cumhurbaşkanıdır ve makamına saygı gösterilmelidir.
dostum ifade özgürlüğü var karşısında değil adam yanlış düşünüyor diyor adam suratına demiyor