Sadece başka birisinin yazdığı yorumu beğendiğim için forumdan 1 ay uzaklaştırıldım devlet büyüklerine hakaretten.Size tavsiyem sizde banlanabilirsiniz, boşverin eğer en ufak ''hakaret'' sayılacak bir kelime söylerseniz sizin için farklı bir durum oluşacağını düşünmüyorum.