Ysfydn1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın içiini açma hdd çöp olur kozmik odalarda açılması gerekiyor hocam onun normal gün ışığı görmemesi gerekiyor 450GB arşivim çöp oldu benim seninde başın yanmasın
Hocam siz olayı yanlış anladınız Tornavida ile açmayacak. Bilgisayara harici olarak bağlayıp bilgilerini alacak