hocam shell olur ama onu içeriye sokmak için güvenlikli sitelerde zorlaması gerek
düz pdo devri bitti denecek kadar artık çoğu cakephp ve laravel e geçti bile başta ben olmak üzere

laravel 5 ile geçtim 7 de değişiklikler fazlaydı 8 e geçtim şuan apiler ile çalışıyorum