Arkadaşlar merhaba, Super online - türk telekom gibi yerlerde çalışan var mı ? çalışma şartları nasıl.
Montaj, tesisat, kurulum gibi şeylerde az çok bilgim var. Teknoloji ile arası iyi olan biriyim sizce iş başvurusunda bulunmalı mıyım. Nasıl başvurabilirim yazarsanız sevinirim