tasarimbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam ama işte anlayamıyo bazı anti php'ciler
asp.net için shell az var php için dolu shell var ona birşey diyemem ama asp.net i de çok sık kullanıyorum bu ara sln uzantısını