Çok ayıp etmişler hocam bende konuyu merak ettiğim için sorayım dedim. Bir dereden su geliyor bari boşa akmasın dedim



platonizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amazonu ben geçen sene denedim 2-3 kere atıldım kazandığım paralarıda ödemediler. İletişime geçtiğimde çok kaba bir dille defol dediler resmen