Bi bitmediniz arkadaş, adam sorunu ile ilgili yardım almak için konu açmış kalkıp adama alakasız cevap yazıyorsunuz sırf laf olsun diye. Faydalı bilgi verecekseniz yazın konuyla ilginiz yok, bilginiz yok adama profesyonel yaptığı işle alakalı akıl veriyorsunuz. Kızdım biraz kusura bakma ama gerek yok böyle şeylere.
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bir önceki mesajda belirttiğim gibi maksat işleri daha hızlı sonuçlandırmak sonuçta kamu hizmeti kamu kurumu tabi ki ama elbette biz de çabalayıp bir şeyler üretelim derdindeyiz. Onaya sunarız kabul etmezlerse kullanmayız. Umarım alakalı yorum yazan arkadaşlar denk gelir de çözüm bulabiliriz bir katkımız olur. Tekrar teşekkür ederim.