Hoş geldiniz, R10 u size masa başı iş olarak mı lanse ettiler hocam? Aylık ne kadar kazanacağınız tamamen size kalmış birşey. Ne kadar dürüst ve sağlam çalışırsanız o kadar çok kazanırsınız. Aylık sabit maaş bağlanmıyor burda. 🤗