Muhtemelen bir çok kanal vardır bunun için yoksa yeni paralar dengesiz dağılır piyasaya. Mesele devlet yardım parası dağıttı bu bir yöntemdir diye düşünüyorum. Varlık alnımı yaptığında bu paralarla ödüyor olabilir. Ben ekonimst değilim ama bunlar aklıma geldi. Ama güzel soru. Aynı şekilde piyasaya dolar sürme işini nasıl yaptığı da cevaplanırsa güzel olur.