bankalara niye para versin hocam sonuçta onlarda işletme durum açıkladığım gibi.
amerikan ve avrupa piyasasına göre söyledim. tr piyasası konusunda hiçbir bilgim yok açıkçası.
başka yolu da fed'in yaptığı gibi mesela, piyasadaki toksik varlıklar toplanır, hem piyasa biraz iyileşir, temizlenir, hem de piyasaya para girmiş olur