Razer Deathadder kullanıyorum ben bence en iyi yazılım Razer a ait onun dışında Bloody marka mouselar var Bloddy yazılımı da çok iyi ama ben Razer mousea alıştığım için şu anda başka mouse kullanamıyorum diğer mouselar nazaran çok rahat