Yahu Allah aşkına ne idamı? Adalet çok mu düzgün işliyor da idam gelecek. Ondan sonra suçsuz insanları asarız sürekli. Yıllardır kumpaslar ile vatan sever komutanlarımız içeri atıldı. Ya idam edilselerdi?