omrfarukarpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, şimdi ajax kullanıcam diye 500 TL fiyat çekerler :d sözüm size değil.
500 TL Çok mu Emeğe saygı duymayı öğrenin artık.