omrfarukarpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, şimdi ajax kullanıcam diye 500 TL fiyat çekerler :d sözüm size değil.
Bu iş ile veya site işleri ile ilgilenmiyorum öncelikle. Bunu yazmanızdaki amaç ne anlamadım. Piyasayı öldürüyorsunuz her geçen gün, bari yorum olarak yazmayın.