20 yaş değil 19 yaş hocam
bende 19 yaşımda askere alınıcaktım direk, tecil ettirmiştim sonrada tecilimi bozup 20 yaşına girdikten 5 gün sonra gitmiştim eğer tecil ettirmesem 19'unda askerdeydim
Anladım hocam askerlik şubesine söylediğimde bana 20. Yas altı askerliğe alınmıyor demişlerdi.