induiduel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekelcilikten dolayı olabilir en kötü mal da en iyi mal da tek bir tedarikçiye uzanıyor. Kötüsü erken bozulur istersen bir daha al yine o kazanır, ya da en iyisini al yine o kazanır. Piyasa da rekabet kalmadı sanırım
tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomi kullandığınız ürünleri de etkiler. Eskisen satılan şeyler gördüğüm kadarıyla çok daha kaliteliydi, artık öyle şeyleri insanların gözüne sokamıyorlar. 400-500tl satılan ayakkabıları bile iyi bir ülke de hiç kimse giymiyor. Şu an giyilebilir ayakkabılar 1.5k fiyattan başlıyor.
Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun bende zannediyordum bütün aldığım mausların tekerleği bozuluyor istisnasız gına geldi artık
https://www.hepsiburada.com/logitech...gaza=Zoccoshop

Şunu 1 seneden fazladır kullanıyorum sorun yaşamadım şükür.