Tekelcilikten dolayı olabilir en kötü mal da en iyi mal da tek bir tedarikçiye uzanıyor. Kötüsü erken bozulur istersen bir daha al yine o kazanır, ya da en iyisini al yine o kazanır. Piyasa da rekabet kalmadı sanırım
Ekonomi kullandığınız ürünleri de etkiler. Eskisen satılan şeyler gördüğüm kadarıyla çok daha kaliteliydi, artık öyle şeyleri insanların gözüne sokamıyorlar. 400-500tl satılan ayakkabıları bile iyi bir ülke de hiç kimse giymiyor. Şu an giyilebilir ayakkabılar 1.5k fiyattan başlıyor.
Sorun bende zannediyordum bütün aldığım mausların tekerleği bozuluyor istisnasız gına geldi artık
https://www.hepsiburada.com/logitech...gaza=Zoccoshop
Şunu 1 seneden fazladır kullanıyorum sorun yaşamadım şükür.