Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha birkaç gün önce çok güzel bir 1.18 bulunca, bmw servisindeki tanıdığımızı aradık. 3 silindirli olduğu için önermedi, ayrıca 16 serisine göre parçaları daha pahalı olduğundan bahsetti kapının önüne koyulacak araba değil dedi hem 118 hem 318 için. 4 silindirli 18 serileri de var ama olsun. 316 bakmaya devam.
316 piyasası daha haraketli zaten sizinde tavsiyenizi ondan yana ozaman