oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

hocam neden böyle bir yola gidiyorsunuz? Şahsen ben akıllı telefon kullanmıyorum, emülatörler vasıtasıyla işimi hallediyorum.
Bunu kötüye kullanan kullanıcılar çoğunlukta olduğu için hocam, uygulamayı kötü duruma sokuyorlar.