Merhaba arkadaşlar. Bir arkadaşıma eşimin aracını emanet ettim. Arkadaş ruhsatı kaybetmiş. Araç engelli aracı. Eşim hem hamile hem engelli yerinden kıpırdaması çok zor. Yeni ruhsat işlemleri vs. çok uğraştıracak gibi görünüyor. En azından resmi gazeteye ilan versem ruhsatın kaybolduğuna dair. Hamilelik süreci geçtikten sonra ilgilensek bu konuyla. Bu esnada ruhsat bulunursa hiçbir şey olmamış gibi devam edebilir miyiz?