Uğramama Gerek Yok Orda Yaşıyorum zaten orda o ilçede yaşayanlar o kelimeyi söylemeniz ve üslubunuz yanlış haberiniz olsun
Bence yanlış değil Esenyurt da çok ciddi bir Suriyeli nüfusu var bunu kinayeli bir şekilde belirttim sadece kusura bakmayın yinede.