Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düne kadar mersindeydim son 2-3 gün baya yatamıyordum sıcaktan geçmiş olsun
Klima var sağolsun elektrik parasi açmasak bile pahalı geliyor sıkıntı yok teşekürler bu arada