zenginmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam bende 19 yaşındayım bizzat askerlik şubesini aradım 20 yaşına girmeden askere gidemezsin dediler.
Anladım peki teşekkür ederim bilgilendirme için