canugurbora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani 20 yaşıma kadar herhangi bir askerlik durumu olmayacak ?
Yok hocam bende 19 yaşındayım bizzat askerlik şubesini aradım 20 yaşına girmeden askere gidemezsin dediler.