Merhaba arkadaşlar malum ekran kartları tavan ben de apu sistem toplama kararı aldım sizce apu sistem toplamak mantıklı mı ? işlemci olarak Ryzen 5 2400G düşünüyorum sizin önerebileceğiniz fiyat konusunda da uygun olan bir işlemci var mı performansı iyi olan tavsiyelerinize ve önerilerinize açığım şimdiden teşekkürler iyi forumlar.