teşekkürler görüşünüz için. aslında olay kira veya ev sahibi olmak değil. ev sahibi de olsam seste şikayetçi olabilirler. bizim çatımızda 2 tane köpek vardı çok sık havlıyordu ama pek şikayet edeni görmemiştim yani 1 ay falan köpek havladı sonra noldu bilmiyorum havlama sesi gelmedi hiç. açıkçası çok beklemek istiyordum ama sanırım komşular yüzünden almam zorlaşıcak gibi. komşularıma danışmakta fayda var sanırım
Görüş değil deneyim diyelim hocam rica ederim. Ev sahibi olduğunuz zaman gelir beeldiye ses seviyesini ölçer karnesine bakar gider, ama kiracıysanız yeni ev bulmada ve oturduğunuz evde mutlaka ev sahibiniz veya komşunuz veyahut komşunuzun ısrarı üzerine ev sahibiniz huzursuzluk verecektir. Çok cins insanlarla karşılaşırsın yani ben en son büyük cins az da insanların çekindiği köpeğimi bağladım zincirini dikenli tasmasınıda taktım. Buyrun abi ben söylüyorum dinlemiyor alın sıkıntınız varsa oturun konuşun dedim. Ondan beridir eve gelen giden yok.
Not: Bu arada 1 kere hırsızlık engelledi komşuların, sarhoş falan geçene havlar onun dışında birde ona havlayan sokaktaki canlara havlar başka bi tehdit olmadıkça havlamaz ama napıcan işte uyuyamıyorlarmış