Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
3.Köprü'den geçmişiz, 1.5 sene önce, bir tebligat ödeme emri vb. hiç bir şey gelmemiş, HGS ile geçiyorum zaten her yerden ve bakiye de var.
Bugün avukat arıyor, 113 lira olan geçiş bedeli 904₺ OLMUŞ. Bu zamana kadar niye bir evrak tebligat gelmedi diyorum? Gönderdik diyorlar.

Yol yaptılar ya, Allah razı olsun.

Hocam aynısı birkaç ay önce başımıza geldi. Ne bir bildiri ne tebligat geldi.
Dava açsak geri alırdık ama araba benim olmadığı için bir şey yapamadım.
Özel yolların sistemlerine plakayı kayıt yapmak lazımmış. Kaçak geçiş olursa sistem mail atıyormuş.
Ayrıca başka bir tuhaf durumda plakadan HGS bakiye kontrolü var zaten. HGS okumazsa plakadan otomatik olarak ödeme çekilebilir.
Çakallık yapıyorlar işte