Hocam sadece dini bir uyarı olarak da algılayabilirsin lakin faize yatırdığın her para çoğalıyor gibi gözükse de mutlaka azalıyor ya da başka bir yerden çıkıyor. Allah korusun; bir kaza, hastalık, ödeme vb. geliyor. Nefsiniz diyor ki "iyi ki faize yatırmışım yoksa bu beladan nasıl kurtulacaktım" oysa faize yatırdığınız için bunlar oluyor. Haram para mutlaka bir yerden çıkıyor. Helali neyse ona yatır. Altın olur, hisse senedi olur, döviz olur. Asla faize yatırma derim ben.