Savunmak ile saygı duymanın farkına varamayan kitleler yaşıyor bu ülkede ve sayıları az değil. 20-30 mesajda saygı duyun susun karışmayın insanlara deniliyor hala savunuyor yazıyolar. HİÇ Bİ B*K OLMAZ bu ülkeden.