Güzel konu olmuş elinize sağlık hocam

Bir ara oturduğumuz bölgeye yakın çiftlik vardı süt alımı yapabiliyorduk, aldığımız süt ile evde yoğurt, peynir hatta tatlı olarak sütlaç, höşmerim ve dondurma yaptığımız da oldu birden çok kez. Emin olun hazır ürünlerden kat kat güzel ve yemesi ayrı zevkli oluyor, internette bolca tarif var zaten önemli olan sütü bulmak
her ustanın bir yoğurt yiğişi vardır, internetteki tarifleri birebir uygulasan da bazen tutmuyor, profesyonellik önemli.. Afiyet olsun güzel süt önemli