Burada ahlaksızlık, berbat vs diyenlerin neredeyse tamamı kendi arkadaş ortamında hiç tanımadığı karşı cins hakkında neler neler söyler onda sorun yok ama bu programda yayınlanınca mı sorun oldu şimdi? İzlemeyin geçin madem beğenmiyorsunuz. Neymiş batının ahlaksızlığını örnek alıyormuşuz arkadaşlar bundan çok da önemli konularımız var bizim. Onları çözelim de varsın bu Türk insanları da ne kadar terbiyesiz desinler ya misal sırf yaptığı yemeği beğenmedi diye öldürülen kadınlar olmasın, ya da eski arkadaşlarından birini yolda görünce selam verdi diye sen beni mi aldatıyorsun diye defalarca kez bıçaklanmasın, çocuklarının gözleri önünde boğazları kesilmesin. Bunları aştıktan sonra terbiye kısmına çok takılmayın yani. Kendisi rahatsız olmadıktan sonra ki bu kadın bir dönem survivor'da vardı sanıyorum. Tüm gün kanallarda magazin haberi kovalayanlar kadının bu olayı anlatmasına takılmış. Bunu diyen de birkaç gün önce Şeyma Subaşı'ya bu kız da az k....r değil para nerede o orada diyordu. Ne farkı var şimdi onunla bunun. Yaşam tarzınızın içerisine yerleşen bir olayı duydunuz diye bir de ahlak bekçiliği yapmayın lütfen.